The Entropy Centre
The Entropy Centre is a mind-bending puzzle adventure where you reverse objects through time to overcome seemingly impossible obstacles and conundrums.
Manipulate time to your will and solve ingeniously challenging puzzle rooms, each one taking you closer to the heart of a colossal space station in orbit of Earth.
An extinction level event has set the world ablaze. You appear to be the last remaining person alive. Mankind’s only hope lies at the core of the Entropy Centre.
The truth behind The Entropy Centre’s imminent collapse, and the Earth’s demise, can be found at the heart of this sprawling dangerous facility. But will you accept the unfortunate truth that awaits?
Deviously challenging with razor-sharp witty writing and outstanding voice acting performances, The Entropy Centre merges a brilliant puzzle game with an epic adventure.