That's My Family: Family Fun Night
Family Fun Night is het eerste spel uit de That's My Family-serie en biedt een combinatie van de beste bordspellen uit je jeugd en nieuwe spellen! Speel 14 verschillende spellen, van Petits chevaux, Slangen en ladders, schaken of Verbonden 4 en nog veel meer, in unieke werelden. Wil je iets nieuws uitproberen? Wat dacht je van onze originele spellen, zoals Kings of Sieges? Daag familie en vrienden uit in de lokale multiplayer of oefen tegen de AI!
Elk spel speelt zich af in een unieke omgeving, geïnspireerd door de geschiedenis, mythologie en popcultuur. Speel je favoriete bordspellen, zoals Griekse mythologie-schaken, versla je vrienden in een prehistorisch potje 4-op-een-rij, verwoest middeleeuwse kastelen in Kings of Sieges, verken de Zuid-Amerikaanse jungle in Slangen en ladders, en nog veel meer!
Speel met 2 tot 4 spelers in de lokale multiplayer, afhankelijk van het spel dat je kiest. Heb je maar één controller? Dankzij pass-and-play kun je de meeste That's My Family-spellen ook op die manier spelen in de lokale multiplayer! Zin om te oefenen? Je kunt ook tegen de AI spelen om je voor te bereiden op de spelletjesavond!
Verken je appartement en kies uit je favoriete spellen, verwissel van personage en geniet van het uitzicht!
Het is Family Fun Night! Herleef spelletjesavonden in verschillende tijdperken en omgevingen!