Storm Boy is gebaseerd op het gelijknamige kinderboek van Colin Thiele uit 1964 en vindt plaats op de stranden van Zuid-Australië in de buurt van de monding van de Murray River. Daar redt de hoofdpersoon vogels, van wie er een later het huisdier van het kind wordt: Mr Percival.
Ervaar een interactieve hervertelling van het klassieke verhaal door zowel als Storm Boy en als Mr. Percival te spelen op belangrijke momenten, bijvoorbeeld toen het duo gestrande matrozen redde tijdens een storm. Herbeleef hun vriendschap en geniet van activiteiten aan zee in een breed scala aan leuke en ontspannen minigames, waaronder zandtekenen, zeilen, kokkeljagen, zandsurfen, pelikanen voeden en meer.