Stay Out of the House
STAY OUT OF THE HOUSE (Blijf uit het Huis) is een realistische ontsnappings-simulator waarbij een seriemoordenaar je de stuipen op het lijf jaagt.
Tem zijn ZIEKE LUST NAAR BLOED met je .38 kaliber revolver (als je die kunt vinden!)