Sherlock Purr
Sherlock Purr is een leuk en boeiend kinderspel waarin spelers de katachtige detective helpen zoeken naar verborgen voorwerpen in een appartement. Met kleurrijke graphics, onderhoudende animaties en breinbrekende puzzels is dit spel perfect voor jonge geesten die van mysteries en katten houden. Volg de pootafdrukken van Sherlock Purr en los het mysterie vandaag nog op!