Hoewel de meeste cupido's zich zouden schamen voor zo'n straf, is Lilim dolblij. Eindelijk heeft ze genoeg tijd voor haar hobby's zoals stripboeken en televisie.
Het mensenmeisje Mitsuki wordt echter verliefd op haar als Lilim een 'liefdeskogel' op haar schiet om een gratis kopje koffie te krijgen. Deze schattige serveerster wordt smoorverliefd op Lilim.
Lilim moet nu wel het leven met Mitsuki delen totdat de werking van de 'liefdeskogel' afneemt. Daarnaast wordt ze ook nog achternagezeten door haar jeugdvriendin Serra, die vastberaden is haar terug te brengen naar de hemel.