Volg Kit, een goedhartige koerier en zijn vrolijke jeugdvriend Allie, terwijl ze samenwerken met een derderangs oplichter, een kwakzalver en een onnozele dwerg. Ze reizen de wereld rond op hun zoektocht om Allie te redden van een lot, die heel haar bestaan bedreigt. Ze beleven momenten van triomf en ontbering in wat zeker een onvergetelijke reis zal worden voor RPG liefhebbers overal!
Gek genoeg heeft Allie de ziel van een ander wezen in zich. Elke keer dat ze in contact komt met Kit, wisselen de zielen van plaats. Wat gebeurt er met dit rare groep op hun avontuur?