Rolling Sky 2
Weet je nog dat je in Rolling Sky de sensatie en opwinding van parkour kunt ervaren met eenvoudige tikken met je vingertoppen?
Nu zal het vervolg "Rolling Sky 2" u rijkere visuele en auditieve effecten brengen. Neem deel aan een droomreis met spannende muzikale ritme-uitdaging.
Met slechts enkele tikken kun je het personage verplaatsen, obstakels ontwijken met het ritme van de muziek en het mechanisme activeren om te springen. Het is gemakkelijk om te spelen, nieuwe spelers kunnen snel aan de slag; voor gevorderde spelers zijn er ook moeilijke modi beschikbaar om hun reactielimieten te betwisten.
De muziek van filmkwaliteit in het spel is gemaakt door 's werelds beste muziekproducenten, we hebben ook samengewerkt met het Europese symfonisch orkest en meer dan 70 muzikanten in het proces.
Er zijn momenteel 12 niveaus, elk niveau met een onafhankelijk verhaal. Ontdekkingsreizigers die de hele wereld hebben rondgereisd op zoek naar hun huizen, poppen die de moed hebben om hun bestemming uit te dagen en vrijheid na te streven, en het dievenpaar dat vecht voor een schat. Speler kan de wereld van het personage betreden en zijn verhaal ervaren tijdens het spelen van het spel.
De game heeft de Duitse Red Dot Design Award 2018 gewonnen voor de geweldige beoordelingen en de hoge kwaliteit. Wil je fantasie-graphics ervaren met moeilijke parkour-uitdagingen? Mis "Rolling Sky 2" niet.