Een minimalistische puzzel waarbij je moet nadenken voordat je handelt, één verkeerde zet en 'Pop' de kip kan verdwalen! Ze weet dat er geen gevaren op de boerderij zijn, maar dingen veranderen altijd van plaats, wat haar in verwarring brengt.