Overwatch 2 – Seizoen 12: New Frontiers
Overwatch 2 is een gratis te spelen game vol non-stop actie, waarin teams van 5 spelers het tegen elkaar opnemen in een optimistische toekomst. De game blijft zich ontwikkelen, met steeds nieuwe helden, kaarten, verrassende nieuwe manieren om te spelen en unieke cosmetische items! Geef leiding als een van de 40 helden in Overwatch, lok je vijanden in een hinderlaag of help je bondgenoten. Vorm een team met je vrienden en ga in meerdere unieke speltypen samen de strijd aan op meer dan 25 futuristische kaarten, geïnspireerd op locaties uit de echte wereld.
Bereid je voor op een reis door de sterren en verken in dit seizoen nieuwe gebieden met Juno, een krachtige nieuwe Support-held van Mars. Vecht je een weg door twee nieuwe kaarten in het speltype Clash, waar je in een ware krachtmeting alles op alles zet om de winst binnen te slepen! Zet eeuwenoude goddelijke krachten uit Egypte in met de nieuwe mythische heldenskin Anubis Reaper. En vernietig je vijanden met een hemelse zwaard-animatie van de zonnegod Ra met de aanstaande mythische wapenskin voor Ana. Vergeet niet de Legendary Beast Doomfist en Oni Ana toe te voegen aan je verzameling met de Premium Battle Pass. Speel gratis en verdien 600 munten, 1500 credits, plus de skins Apep Zarya en Polar Lucio.