Overwatch 2 – Season 12: New Frontiers
Overwatch 2 is an always-on and ever-evolving free-to-play, team-based action game set in an optimistic future, where every match is the ultimate 5v5 battlefield brawl featuring new heroes and maps, different ways to play, and unique cosmetics! Lead the charge, ambush your enemies, or aid your allies as one of Overwatch’s 40 distinct heroes. Team up with friends, take them into battle across 25+ futuristic maps inspired by real-world locations, and master multiple unique game modes.
Prepare for an interstellar journey to discover new frontiers as this season introduces Juno, a formidable new Support hero hailing from Mars. Then, battle through two new maps in the Clash game mode where you’ll engage in an intense tug of war for the win! Unleash ancient Egyptian divinity with the new Mythic Anubis Reaper Hero Skin and smite your foes as the sun God Ra sends down a blazing heavenly sword animation to mark your kills with the upcoming Mythic Ana Weapon Skin. And don't miss out on adding Legendary Bast Doomfist and Oni Ana to your collection from the Premium Battle Pass. Play for free to earn 600 coins, 1500 credits, plus the Apep Zarya and Polar Lucio skins.