Toen de heer van de onderwereld op vakantie ging, heeft zijn lieve dochter Evilina tijdelijk de leiding overgenomen en is er chaos ontstaan. De gevangenen van de verdoemenis zijn allemaal ontsnapt uit hun cellen en verspreid over het koninkrijk en verstoren zo de fragiele vrede van de duivelse heerschappij.