Mimic Hunter
Mimic Hunter is een puzzelplatformgame waarin je moet ontdekken en technieken moet gebruiken. Het gaat niet om snelheid of combo's. De zeven torens hebben allemaal een ander thema en andere uitdagingen. Je moet sleutels verzamelen, vallen ontwijken, onschadelijk maken of overleven, geheimen vinden, sprongen over dodelijke hoogten uitvoeren en lastige Mimics verslaan.