Marble Maid biedt een hardcore uitdaging die je hard laat werken voor stoute ontgrendelbare onderdelen. Vul een galerij met pittige afbeeldingen door voortgang te maken in meer dan 50 levels, die als thema de verschillende onderdelen van het landhuis hebben, van woonkamers tot keukens, en van badkamers tot donkere gangen, hebben allemaal een eigen thema! Elke 10 levels leiden tot een spannend duel met je aartsvijand en 'frenemy' Nega Maid! Ben je bereid om een beetje vies te worden voor dit schoonmaakwerk?