Verken Olathe en ontmasker zijn verwrongen geheimen met LISA: The Definitive Edition, inclusief de originele verhalende RPG LISA: The Painful en het vervolg LISA: The Joyful.
LISA: The Painful - Definitive Edition is de ellendige, hilarische RPG van je stoutste nachtmerries. Maak een meedogenloze reis door de post-apocalyptische woestenij van Olathe. Onder zijn charmante uiterlijk gaat een wereld vol walging en morele verlatenheid schuil, waar je zult ontdekken wat voor soort persoon je bent door GEDWONGEN te worden om keuzes te maken die de gameplay permanent beïnvloeden. Breng offers om je groepsleden in leven te houden, of het nu gaat om een pak slaag, het verliezen van ledematen of een andere onmenselijke marteling. In deze wereld leer je dat egoïstisch en harteloos zijn de enige manier is om te overleven...
LISA: The Joyful - Definitive Edition is de hartverscheurende afsluiting van de eigenzinnige side-scrolling RPG-serie, LISA. Verken Olathe in je zoektocht om de wereld te straffen die je verkeerd heeft behandeld. Leer onderweg over dit vreemde land, je familie en de monsters/mannen aan de macht. De wereld is erop uit om je te pakken te krijgen... nu, krijg het terug.