Explore Olathe and unmask its twisted secrets with LISA: The Definitive Edition, including the original narrative-driven RPG LISA: The Painful and its sequel LISA: The Joyful.
LISA: The Painful - Definitive Edition is the miserable, hilarious RPG of your wildest nightmares. Undertake a relentless journey through the post-apocalyptic wasteland of Olathe. Beneath its charming exterior is a world full of disgust and moral desolation, where you will learn what kind of person you are by being FORCED to make choices that permanently affect the gameplay. Make sacrifices to keep your party members alive, whether it's taking a beating for them, losing limbs, or some other inhuman torture. In this world, you will learn that being selfish and heartless is the only way to survive...
LISA: The Joyful - Definitive Edition is the soul-twisting conclusion to the quirky side-scrolling RPG series, LISA. Explore Olathe in your quest to punish the world that has treated you wrong. Along the way, learn about this strange land, your family, and the monsters/men in power. The world’s out to get you… now, get it back.