Kleurpixels: Collectie 3
Het doel is heel eenvoudig: elk level bevat verschillende ongekleurde pixels en het is jouw taak om ze in te kleuren. Elk pixel is genummerd; dit nummer komt overeen met een kleur op je palet. Selecteer een kleur van je palet en schilder alle bijbehorende pixels in. Kleur alle pixels van een level in met de juiste kleur om het level te voltooien!
1-Bits - Elke afbeelding is een unieke foto gemaakt in de retro 1-bits kunststijl! Dat betekent dat elke afbeelding slechts 2 kleuren heeft!
Safari - Pak je verrekijker en zet je zonnehoed op - we gaan op safari met dit boek om al je favoriete dieren te zien!
Technologie - Geïnspireerd door technologie uit het verleden, heden en de toekomst; verwacht doorbraken te zien van het stenen tijdperk tot het ruimtetijdperk.
Tijdreizen - Reis door de eeuwen heen in dit boek. Ga helemaal terug naar de prehistorie en vooruit naar de onbekende toekomst, en stop onderweg bij enkele van de meest memorabele tijdperken!
Illusies - Elke afbeelding is een andere optische illusie om met je ogen en geest te spelen! Maak je klaar om nog een keer te kijken om erachter te komen wat je ziet!
Realistisch- Bij dit boek draait alles om het grote geheel. De kleuren lijken in het begin misschien willekeurig, maar zoom uit en zie hoe deze fotorealistische kunststijl de afbeeldingen tot leven brengt!