Coloring Pixels: Collection 3
The objective is quite simple: each level contains numerous uncoloured pixels and it is your job to colour them in. Each pixel is numbered; this number corresponds with a colour in your palette. Select a colour from the palette and paint each of its corresponding pixels. Correctly colour all pixels in a level to finish it!
1-Bit Book - Each image is a unique picture created in the retro 1-bit art style! That means each image has only 2 colours!
Sadari Book - Grab your binoculars and put on your sun hat - we're going on a Safari tour with this Book to see all of your favourite animals!
Fairy Tales Book - Inspired by the characters and scenery associated with classic fairy tales, expect levels depicting villainous pirates, mystical genies, and more rare and magical creatures.
Tech Book - Inspired by technology from the past, present, and future; expect to see breakthroughs from the stone age through to the space age.
Time Travel Book - Travel through the ages in this book. Go all the back to Prehistory and forward to the unknown future, stopping along the way at some of the most memorable era's!
Food Book - Inspired by food from fast to wild, raw to processed; expect to see everything from burgers and pizzas, to grapes and strawberries!
Illusions Book - Each image is a different optical illusion to play with your eyes and mind! Get ready to take a second look to figure out what you're seeing!
Realistic Book - With this book, it's all about the big picture. The colouring may seem random at first, but zoom out and see this photo-realistic art style bring the images to life!