KINGDOM HEARTS INTEGRUM MASTERPIECE for Cloud
Reis door de opwindende wereld van KINGDOM HEARTS en volg Sora terwijl hij en zijn vrienden nieuwe avonturen beleven in Disney- en Pixar-werelden.
Het verhaal van KINGDOM HEARTS begint in KINGDOM HEARTS HD 1.5+2.5 ReMIX en openbaart zich naarmate Sora, Donald en Goofy tegen de Heartless vechten, vrienden maken en onderweg allerlei spectaculaire avonturen beleven. Het hoogtepunt van de serie is KINGDOM HEARTS III + Re Mind, waarin ons trio samen met iconische oude en nieuwe Disney-Pixar-personages enorme uitdagingen probeert te overwinnen en de duisternis die hun werelden bedreigt te verdrijven.