※The items offered in this pack can be purchased as a single item.
Journey through the exciting world of KINGDOM HEARTS and follow Sora as he and his friends embark on new adventures through Disney and Pixar Worlds.
Starting with KINGDOM HEARTS HD 1.5+2.5 ReMIX, the story of KINGDOM HEARTS unfolds as Sora , Donald, and Goofy battle the Heartless, making friends and having spectaular adventures along the way. The series culminates with KINGDOM HEARTS III + Re Mind, where our trio unite with iconic Disney-Pixar characters old and new to prevail against tremendous challenges and persevere against the darkness threatening their worlds.