Romige maar stevige gameplay met 60 fps
JankBrain is uit op wereldheerschappij! Met zijn enorme intellect wil JankBrain de aarde beheersen door de wereldeconomie over te nemen. Geïnspireerd door 16 bit run- en gun-platformgames uit de jaren 90, moet JankBrain 55 uitdagende levels aanpakken, waaronder mijnkarretje, raketpakket en eindbaasgevechten. Ontdek geheime levels en strijd om speedrun-medailles terwijl je speelt!