Ooit moesten varkens een huisje van steen bouwen om de wolven weg te houden, maar nu niet meer. In Iron Snout heeft de varkensheld leren vechten en nu moeten de wolven op afstand blijven, want in deze gestoorde beat ‘em up waar je als een gek op de knoppen moet rammen staat spek niet meer op het menu.
Maar gevechten zijn niet de enige manier om je tegen hordes wolven te weren. Als het zwaar wordt, pak je een extra zwaar hakmes op. Want hoe bescherm je je anders tegen wolven die op sloopkogels zitten en kettingzagen hanteren?