Hyperide: Vector Raid
Deze game geeft een moderne draai aan de hindernisbaan-gameplay van klassieke games als River Raid. De speler bestuurt een supersnel ruimteschip op een reddingsmissie. Daarbij moet je niet alleen ruimtepuin ontwijken maar ook het energieniveau van het schip in de gaten houden en aanvullen door kristallen te pakken. Maar dat moet lukken, met één van de snelste voertuigen in het sterrenstelsel!
De game is geïnspireerd door twee meesterwerken uit de popcultuur: River Raid en Tron. De gameplay is dan ook een eerbetoon aan de ouderwets leuke arcadetitels uit het verleden. Stap in je supersnelle ruimteschip en ontwijk de inkomende obstakels - of schiet ze kapot. Omdat alles zich razendsnel afspeelt, zit je constant op het puntje van je stoel.