Hyperide: Vector Raid
This game puts a modern spin on obstacle course gameplay, inspired by the all-time classic, River Raid. The player controls an ultra-fast spaceship on a rescue mission and needs to be mindful of the oncoming space debris, as well as the power level of the ship, which is resupplied by picking up special crystals. But this is no problem for one of the speediest vessels in the galaxy!
The game is inspired by two classics, pop culture masterpieces, River Raid and Tron. The gameplay is a tribute to the well-known old-school arcade titles of the past. Jump into the super-fast spaceship, avoid and shoot oncoming obstacles, and all of this at crazy hyperspeed! It’s not going to be easy – with everything happening at a blazingly fast pace, you’ll need all of your attention.