Have A Nice Death
Verken en ontdek de akelig charmante, procedureel gegenereerde afdelingen van Death Inc., waar je een gevarieerde cast van gedenkwaardige personages leert kennen, zoals je minzame, pompoenhoofdige assistent Pump Quinn, die altijd de nieuwste kantoorroddels met je willen delen.
Verscherp je vaardigheden (en zeis) in snelle hack n' slash-gevechten en gebruik meer dan 30 unieke, upgradebare wapens en spreuken om vernietigende combo's uit te voeren.