Gnomes Garden
Een prachtige tuin had altijd vreugde gebracht voor alle mensen van het koninkrijk en alle inwoners van het kasteel. Maar een droge zomer verwelkte de geliefde tuin van de koning en de omliggende tuinen van het koninkrijk. De heerser is ziek geworden en het koninkrijk is in gevaar. Help de prinses de tuinen te redden en de koning beter te maken. Bouw gebouwen, verwijder obstakels, repareer beschadigde bruggen en herstel de schoonheid van de koninklijke tuin.