A wonderful garden had always brought joy to all the people of the kingdom and all the residents of the castle. But a dry summer withered the king’s beloved garden and the surrounding gardens of the kingdom alike. The ruler has fallen ill and the kingdom is in danger. Help the princess save the gardens and make the king better again. Construct buildings, remove obstacles, repair damaged bridges and restore the beauty of the royal garden.