Teken kleurrijke paden die de bosbewoners naar hun veilige thuis moeten leiden. Ontwijk obstakels, maak gebruik van bruggen en verzamel voedsel in deze schattige en uitdagende puzzelgame. Maar pas op voor de ondeugende goblin!