Gomez is een 2D-wezentje dat in een 2D-wereld leeft. Of toch niet? Wanneer het bestaan van een mysterieuze derde dimensie aan hem wordt onthuld, wordt Gomez uitgezonden op een reis die hem naar het einde van tijd en ruimte zal brengen. Gebruik je vermogen om door 3D-structuren te navigeren vanuit vier verschillende klassieke 2D-perspectieven. Verken een serene en prachtige wereld vol geheimen, puzzels en verborgen schatten. Ontrafel de mysteries van het verleden en ontdek de waarheid over realiteit en perceptie. Verander je perspectief en kijk op een andere manier naar de wereld.