Exit the Gungeon
Exit the Gungeon is een kleinschalige kerker-spin-off in arcadestijl die een rechtstreeks vervolg is op de avonturen van de onaangepaste 'Gungeoneers', die proberen een reeks steeds gevaarlijkere liften en talloze hordes vijanden te overleven.
De Gungeon is een paradox geworden en dreigt in te storten! Dankzij de magie van de tovenares verandert je vuurwapen snel naarmate je hoger in de Gungeon komt. Hoe beter je speelt en hoe hoger je combo, des te krachtiger wordt je vuurwapen.
Strijd in een moordend tempo tegen de laatste en meest verbitterde Gundead en vertraag af en toe net genoeg om een praatje te maken met oude bekenden... en een paar nieuwe gezichten. Verschuivende kamers, vijanden, bazen, bizarre wapens en voorwerpen zorgen er samen voor dat elke poging om uit de Gungeon te ontsnappen weer anders is.