Esports Life Tycoon
Personaliseer elk aspect van je professionele team: maak je schild, ontwerp je esports-uitrusting, creëer vanaf het begin zowel je avatar als je spelers... Stel het esports-team van je dromen samen en klim naar de top van het kampioenschap!
Supersterren komen niet gewoon uit de lucht vallen: zelfs de meest getalenteerde spelers moeten goed trainen om hun vaardigheden te verbeteren! Beheers je kampioenen, werk aan chemie in het team, analyseer tegenstanders... En sla het ontbijt niet over! De beste teams zijn tenslotte meer dan de som der delen, en teamspel (en een goed dieet) is wat een goed team van een echt geweldig team onderscheidt.
Wedstrijden winnen zal meer fans aantrekken, meer verdiensten opleveren, en de deur naar nieuwe mogelijkheden openen! Verbeter je gaminghuis terwijl je divisies beklimt en als een superster gaat leven. Psychologen, coaches, marketingmanagers... Allerlei professionals zullen je op je pad naar glorie vergezellen!