Geloof je niet in paranormale verschijnselen? Maak kennis met de mensen van White Hill.
Help de jonge detective James de duistere waarheid over de moord op de Smiths en de verdwijning van hun dochter Ellen te ontdekken in dit intense 2D pixelhorrorspel.
Het is alweer jaren geleden dat de Smiths vermoord gevonden werden en hun dochter spoorloos verdween. De inwoners van het stadje maken zich zorgen nu steeds meer mensen zeggen dat ze het silhouet van een klein meisje in het huis gezien hebben. Het gerucht gaat dat dit silhouet Ellen is, de dochter van de Smiths. Haar lichaam is nooit gevonden tijdens het onderzoek naar de moorden. Een jaar later heeft James, een slimme en ijverige detective, de zaak op zich genomen om er eindelijk achter te komen wat er die vreselijke nacht nu echt gebeurd is.