Easy Japanesey 3
Het doel is om de vertaling voor het gegeven Engelse woord te vinden in een woordenboek met meer dan 6000 woorden – tik gewoon op een van de negen mogelijke antwoorden op het spelbord om je keuze te maken. Kom je vast te zitten? Gebruik dan de handige hints om extra aanwijzingen te onthullen!