Drift Legends
Beleef de ultieme driftrace-ervaring in de meest realistische driftgame van het moment. Race met legendarische driftwagens op verschillende tracks, breek records, neem deel aan verschillende driftrace-evenementen en maak carrière, van beginner tot prof.