DOOM II (Classic)
Vier DOOM's 25e verjaardag met de heruitgave van DOOM II. Dit populaire vervolg op het baanbrekende DOOM (1993) gaf spelers de wrede Super Shotgun om het tegen nog dodelijkere demonen en de beruchte baas Icon of Sin op te nemen.