Na de plotselinge dood van de moeder van een maffiafamilie worden haar zonen Gerald en Xander in de verdediging gedrongen, wanneer hun voormalige zakenpartners dreigen al hun zakelijke ondernemingen over te nemen. Kijk door de ogen van de kinderen van de Gallo-familie terwijl ze getuige zijn van moorden, ontvoeringen en andere misdaden tegen hun gezinnen, begaan door hun eigen vaders.
Crime Opera verkent zowel de kracht als de kwetsbaarheid van familiebanden en combineert de verhaallijn met schitterende illustraties. Pas je ervaring aan door te bepalen of je het in één ruk uitleest, zoals een bewegend boek, of keuzes maakt die het verhaal beïnvloeden, zoals bij een visuele roman. Waar je ook voor kiest, dit complexe en krachtige verhaal over een leven van misdaad dat volledig uit de hand loopt, zal je van begin tot eind blijven boeien.