CricktoGame: Nintendo Switch Edition
CricktoGame daagt je uit om op vindingrijke manieren puzzels op te lossen, voor een nieuwe soort puzzelpret. Het is makkelijk te spelen en geschikt voor alle leeftijden.
In de game moet je stukken verschuiven over een bord met gekleurde achtergronden. Het is de uitdaging om alle stukken op een achtergrondpaneel van dezelfde kleur te krijgen. Je kunt de stukken alleen langs de speciaal getrokken lijnen bewegen, wat betekent dat je goed over je zetten moet nadenken en vooruitdenken vaak leidt tot succes.
In CricktoGame: Nintendo Switch Edition kun je het uiterlijk van de achtergrond veranderen door Joy-Con-controllers van verschillende kleuren aan je systeem te bevestigen.