CricktoGame: Nintendo Switch Edition
CricktoGame is the game of skill in solving puzzles that will take you to a new level of fun. It's easy to play and fun for all ages.
The game has you moving pieces around a board with coloured backgrounds - you need to match up all of the pieces with a background panel of the same colour. The pieces can only be moved along the specifically drawn out paths, however, so planning each move in advance could well be key.
With CricktoGame: Nintendo Switch Edition you can change the look of the game's background by slotting in Joy-Con controllers of different colours.