Circa Infinity Ultimate-editie
Bereik de kern van elk niveau door door een reeks cirkelvormige lagen te glippen. Time je sprongen zorgvuldig om de wezens die zich in de cirkels bevinden te vermijden en de volgende laag te bereiken. Naarmate je dieper gaat, wordt de actie sneller en uitdagender! Kan je volgen?
De standaardmodus bevat 50 fasen van geestverruimende actie, met 5 bazen die je zenuwen zullen testen. Je kunt ook zelf je tijd meten in de speedrun-modus.
In Ultimate-editie stel je je vaardigheden tot het uiterste op de proef! De extra Affinity-modus is een nieuwe eindeloze modus met niveau na niveau van toenemende moeilijkheidsgraad. De voortgang die je elke keer maakt, brengt je dichter bij het ontgrendelen van 60 nieuwe kleurthema's, waardoor Circa Infinity een uiterst visuele ervaring wordt!
Dit gaat gepaard met nieuwe nummers en remixes van nummers van Jack + Jim Fay. Hypnotische visuals en een pompende soundtrack zullen de toch al intense gameplay-ervaring opfleuren.
Zie Circa infinity als een live muziekvideo, met uitdagende activiteiten en psychedelische graphics!