Chicken Assassin: Reloaded
Chicken Assassin is een razendsnelle actie-RPG met een knotsgek verhaal en krankzinnige humor, een rijk arsenaal aan kleurrijke vijanden en visueel indrukwekkende levels en omgevingen.
Als het kwaadaardige genie Spritzel en zijn handlangers je vriendin Candy kidnappen, ga je op een wild avontuur om haar uit hun klauwen te redden en je laat daarbij een spoor van chaos en vernieling achter. Tijdens zijn avontuur kun je Mean upgraden met brute vechtstijlen en skills, steeds vettere wapens inzetten om je vijanden ervan langs te geven en zijn outfit aanpassen om je stats te boosten.