Chicken Assassin: Reloaded
Chicken Assassin is a fast paced action-RPG with an outrageous storyline filled with over-the-top humor that boasts a myriad of colorful enemies and visually stunning levels and environments.
Prepare to give your hand an intense workout as you battle a slew of eclectic adversaries and encounter special bosses in this frenetically action packed game!
When the evil mastermind Spritzel and the Henchmen abduct your girlfriend, Candy, you embark on a frantic journey to save her, leaving mayhem and destruction along your path. As you progress, you can upgrade Mean with various fighting styles and skills, access an arsenal of weapons to dole out punishment, and customize clothing that boosts your stat attributes.