Ga in Bumballon op een leuk en waanzinnig avontuur in een wereld vol gevaren!
Verken 7 unieke werelden met prachtig geanimeerde graphics en game-nostalgie. Overwin meerdere gevaren, help het magische koninkrijk van Bumballon en red de beeldschone Princess Moon.
Elke fout wordt een les waarmee je toekomstige obstakels kunt overwinnen in Bumballons moeilijke maar leuke en lonende reis.