Je bent ingehuurd door een vreemde geleerde. Je moet naar een plaats met paranormale verstoringen gaan en terugkomen met foto's van geesten en monsters! Boo Party is een van boven gezien pixelart-avontuur waarin je omgaat met NPC's, speciale taken en nevenmissies uitvoert, belangrijke items vindt en allerlei minigames speelt om alles te weten te komen over meer dan tien bovennatuurlijk verleidelijke dames.