Blades of Time
Ayumi, de beeldschone, met geweren en zwaarden bewapende schattenjaagster, vertrekt naar een oud eiland, op zoek naar nieuwe avonturen. Ze vindt er niet alleen schatten, maar ook Chaos-magie en vele bloeddorstige monsters.