Beholder: Complete Edition
Beholder, het bekroonde, duistere dystopische avontuur is nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch!
Heb je er ooit van gedroomd een huisbaas te zijn in een totalitaire staat, zodat je iedereen kunt bespieden en aangeven? Dan is je droom nu werkelijkheid dankzij Beholder originele 2D-gameplay gecombineerd met management- en spionagemechanieken en een verhaal vol keuzes.
Voor je huurders ben je Carl Stein, een huisbaas die is aangewezen door de overheid. Dat is echter maar een façade die je echte missie verbergt: je huurders stiekem bespioneren. Tijdens je medisch onderzoek heb je een experimentele drug gekregen die de behoefte aan slaap onderdrukt, zodat je meer tijd hebt om je moederland te dienen.