Beholder: Complete Edition
Beholder, the narrative award-winning dark dystopian adventure is now on Nintendo Switch!
Have you ever dreamed of being a landlord in a totalitarian state, so you can spy and report everyone? Well, it is now possible thanks to Beholder and its original 2D gameplay mixing management and spying mechanics with a choice-driven narrative.
In this grim dystopian future, where privacy is dead and the State controls every aspect of life, will you choose to cling to your humanity or to be a ruthless landlord? In either case, prepare to be unsettled.
To your tenants, you are Carl Stein, a government-installed landlord. However, that is simply a facade that hides your real mission: to covertly spy on your tenants. An experimental drug suppressing the need of sleep was injected to you during your medical exam, so you will have more time to serve your motherland.
Beholder will challenge your mind and ethics as every choice will have a consequence.
Beholder: Complete Edition includes the Blissful Sleep DLC, which introduces the previous event before Carl Stein's arrival with more characters and stories to discover.