Arcadia: Colony
Het Volk van de Aarde wordt aangevallen. Mechanische poppen in de vorm van vogels richten zonder wroeging verwoestingen aan, vernietigen de vredige Kolonie Arcadia en brengen iedereen die daar woont in gevaar. De snode Nair of the Sky deinst nergens voor terug om de geheimen die onder de stad liggen veilig te stellen... Nu is het jouw beurt om de wereld te redden!
Airi, Enji en Tazpo vormen het laatste front in de strijd tegen de invasie van de Sky People - gebruik hun unieke vaardigheden om te verkennen, nieuwe gebieden te bereiken en omgevingspuzzels op te lossen!
Airi: Een sprankelend en vrolijk konijntje, ze is acrobatisch en sierlijk en springt naar nieuwe hoogtes!
Enji: Intelligent en opmerkzaam, Enji het stekelvarken kan haar gadgets gebruiken om obstakels te overwinnen!
Tazpo: Als laatste, maar zeker niet de minste, is Tazpo de spierkracht van de operatie. Hij graaft door onbegaanbare kolommen.
● Een onverwachte Metroidvania: om de mechanische kolossen te verslaan, moet je omgevingspuzzels oplossen om ze uit hun vestingen te dwingen.
Anime-kunststijl: laat de 2,5D-kunststijl je meenemen door een prachtige wereld die rechtstreeks uit een stripboek komt!