Ons team heeft geprobeerd het dodelijkste wapen te ontwikkelen. En we realiseerden ons dat er niets dodelijker is dan de snelste jager onder controle van een ervaren piloot. Word een echte piloot en laat zien waartoe je in staat bent. Een stel tegenstanders is niet bang voor je als je op een nieuwe snelle jager zit. Veel missies met een thema (Schieten of neergeschoten worden) houden je scherp. Realistische graphics, uitstekende vliegtuigen, manoeuvreren als echte vliegtuigen, maken van het spel een echte strijd om te overleven. Word een van de piloten en zweef in de lucht met volledige bewegingsvrijheid van 360 graden. Als Lizh je vijanden neerhaalt, ervaar je alle spanning van het spel. Verschillende missies geven je de mogelijkheid om met modellen uit de Tweede Wereldoorlog te vliegen. Realistische oververhittingsfysica, eerlijke storingen zullen je missies bemoeilijken. Welkom bij Air Fighter Air Attack.