Air Jet Fighter Combat - Europe Fly Plane Attack
Our team has tried to develop the deadliest weapon. And we realized that there is nothing more deadly than the fastest fighter under the control of an experienced pilot. Become a real pilot and show what you are capable of. A bunch of opponents are not afraid of you if you are on a new high-speed fighter. Many missions with a theme (Shoot or be shot down) will keep you on your toes. Realistic graphics, excellent planes, maneuvering like real ones, turn the game into a real battle for survival. Become one of the pilots and soar in the air with full 360-degree freedom of movement. With knocking down your enemies you will experience all the thrill of the game. A variety of missions will give you the opportunity to fly models from the Second World War. Realistic overheating physics, honest breakdowns will complicate your missions. Welcome to Air Fighter Air Attack.