ANTONBLAST is een snelle, explosieve actieplatformgame waarin alles draait om vernietiging. Speel als de woedende Dynamite Anton (of zijn knotsgekke collega Annie) en gebruik je machtige hamer om bizarre werelden te vernietigen, tegen reusachtige eindbazen te vechten en je spirits terug te stelen van Satan!